Recent content by sabariah

  1. S

    Kene scam part time shopee

    .sbb sy br kena ni..kena 1197..nmpak cam.modus operandi dari orang cina..esk saya nk g teport ke polis,pahtu ke bnk yg sy bnk in, mtk aalmt n detail si pnjht tu,n nk try report ke tribunal.mula 55,lpstu kna 55 jgk.yg ketiga 399 n 798.rasa cam kena pukau pn ade adoii..
  2. S

    Kene scam part time shopee

    ya Allah sis..saya pun baru terkena..tapi part time dengn pitalz.com..boleh dapat balik tak duit tu sis?
  3. S

    Kena scam pelaburan saham Asset2u

    sya pun terpedaya dengn job scamm..repot polis dah..repot 997 dan bnk pn sudah..xtawla ad rezki lg ke x..sabr byk2 yer puan..smga diberikan rezki yg lg mlimpah selepas ini..
  4. S

    Cara dapatkan duit semula daripada scammer

    call 997..national scam..kl duit tu msh ada diorg blh trace ke mna.
  5. S

    Kena scam personal loan

    shbt sy dlu kena scam jgk atas kecuaian sdr dia pergi report tribunal dapat balik duit.tp tulaa kita kena tahu detail pihak scammer la..saya xsmpt lg pergi tribunal..semoga jadi pengajaran utk kita untuk lbh bhti2 lg lps ni.
  6. S

    Kena scam personal loan

    kalu bank 50-50,kalau tribunal 70% polis cakap..report je awak..pgawai dkt national scam tu ckp incase dpt blik duit tu,balai polis yang kita repot tu akan inform kite..sebaiknya dalam 24jam kena scam tu terus call 997 tu..lagi awl lagi bagus sebab dia blh trace duit tu ke mana..
  7. S

    Kena scam personal loan

    awak kena g report polis dulu,pastu call natinal scam 997..banyak ke duit awak kena tipu? saya kena job scam beberapa hari lepas..camtula saya buat,lpas report polis terus g bank yang kita buat transaksi..report ke tribunal je belum..997 tu pihak ad autoriti boleh akses dan trace kemana duit tu...
Top